Növeljük a hatékonyságot!

Kiszervezett adminisztráció

Cégünk professzionális adminisztratív szolgáltatást nyújt tapasztalt szakemberekkel. Munkatársaink pontos, strukturált és határidőre végzett munkát biztosítanak, digitális folyamatokra alapozva. Távolról dolgozunk, rugalmasságot kínálva, ügyfélközpontú megközelítéssel minden igényhez igazodva.

Miért érdemes kiszervezett adminisztrátort alkalmazni?

  • Idő- és hatékonyságnövelés: Szabadíts fel időt a legfontosabb üzleti tevékenységekre.

  • Digitalizált folyamatok: Lépj szintet a digitalizálásban befektetés nélkül.

  • Rugalmas és skálázható: Igazítsd az erőforrásokat a terheléshez.

  • Minőség és biztonság: Vedd igénybe a szakértelmet és a profi eszközöket.

Többek között állunk rendelkezésedre:

  • Pénzügyi adminisztráció

Számlák és egyéb bizonylatok rögzítése, könyvelésre előkészítése

Utalások előkészítése jóváhagyásra

Be-kifizetések (bank) összevetése számlákkal

Költségvetés kezelés, pénzügyi kimutatások 

  • Személyzeti adminisztráció

Bérszámfejtéshez adatszolgáltatás, munkaidő és szabadság nyilvántartás

Munkaszerződések naprakészen tartása

Orvosi alkalmassági, munkavédelmi dokumentumok nyilvántartása

Toborzási feladatok - állás hirdetések, interjú szervezés, jelöltekkel kapcsolattartás

Alkalmazottak felvételéhez és kiléptetéséhez kapcsolódó feladatok

  • Értékesítés adminisztráció

Értékesítési folyamat/tölcsér nyomon követésének adminisztrációja

Értékesítési ajánlatok, szerződések előkészítése nyilvántartása

Megrendelések feldolgozása és kezelése

  • Pályázati, projekt dokumentálás

Könyvelő, jogi tanácsadó és egyéb szakemberekkel történő kapcsolattartásra

Professzionális Adminisztratív Támogatás

Tapasztalt Szakemberek

Munkatársaink több éves tapasztalattal rendelkeznek különböző iparágakban, így biztosítva, hogy minden ügyfelünk a legmagasabb szintű szolgáltatást kapja.

Strukturált és Pontos Munkavégzés

Az adminisztratív feladatok ellátása során a strukturáltság és a pontosság kiemelkedően fontos számunkra. Munkafolyamatainkat úgy alakítottuk ki, hogy minden feladatot határidőre, az előírásoknak megfelelően tudjunk teljesíteni. Ezáltal ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy minden dokumentum és adminisztratív teendő időben és pontosan el lesz végezve.

Rugalmas és Távoli Munkavégzés

Szolgáltatásainkat távolról, saját irodai környezetünkben végezzük, saját eszközeinkkel. Ez a rugalmasság lehetővé teszi, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljunk ügyfeleink igényeire, anélkül, hogy helyszíni jelenlétre lenne szükség. Így csökkentjük az ügyfeleink terheit és növeljük a munkafolyamatok hatékonyságát.

Ügyfélközpontú Megközelítés

Munkánk során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden feladatot az ügyfél specifikus igényeihez igazítva végezzünk. Ez az ügyfélközpontú megközelítés biztosítja, hogy szolgáltatásaink mindig a lehető legnagyobb mértékben megfeleljenek az elvárásoknak és hozzájáruljanak ügyfeleink üzleti sikereihez.

Hiszünk abban, hogy az erős csapat, a tudásra, teljesítményre és bizalomra támaszkodó munkatársi viszony elengedhetetlen a sikerhez. Alakítsunk ki olyan értelmes együttműködő kapcsolatot, amely jeleskedik a magas teljesítményben.

ELSŐ KONZULTÁCIÓ IDŐPONT INGYENES!