Növeljük a hatékonyságot!
Cégünk professzionális adminisztratív szolgáltatást nyújt tapasztalt szakemberekkel. Munkatársaink pontos, strukturált és határidőre végzett munkát biztosítanak, digitális folyamatokra alapozva. Távolról dolgozunk, rugalmasságot kínálva, ügyfélközpontú megközelítéssel minden igényhez igazodva.
Miért érdemes kiszervezett adminisztrátort alkalmazni?
Idő- és hatékonyságnövelés: Szabadíts fel időt a legfontosabb üzleti tevékenységekre.
Digitalizált folyamatok: Lépj szintet a digitalizálásban befektetés nélkül.
Rugalmas és skálázható: Igazítsd az erőforrásokat a terheléshez.
Minőség és biztonság: Vedd igénybe a szakértelmet és a profi eszközöket.
Többek között állunk rendelkezésedre:
Pénzügyi adminisztráció
Számlák és egyéb bizonylatok rögzítése, könyvelésre előkészítése
Utalások előkészítése jóváhagyásra
Be-kifizetések (bank) összevetése számlákkal
Költségvetés kezelés, pénzügyi kimutatások
Személyzeti adminisztráció
Bérszámfejtéshez adatszolgáltatás, munkaidő és szabadság nyilvántartás
Munkaszerződések naprakészen tartása
Orvosi alkalmassági, munkavédelmi dokumentumok nyilvántartása
Toborzási feladatok - állás hirdetések, interjú szervezés, jelöltekkel kapcsolattartás
Alkalmazottak felvételéhez és kiléptetéséhez kapcsolódó feladatok
Értékesítés adminisztráció
Értékesítési folyamat/tölcsér nyomon követésének adminisztrációja
Értékesítési ajánlatok, szerződések előkészítése nyilvántartása
Megrendelések feldolgozása és kezelése
Pályázati, projekt dokumentálás
Könyvelő, jogi tanácsadó és egyéb szakemberekkel történő kapcsolattartásra
Professzionális Adminisztratív Támogatás
Tapasztalt Szakemberek
Munkatársaink több éves tapasztalattal rendelkeznek különböző iparágakban, így biztosítva, hogy minden ügyfelünk a legmagasabb szintű szolgáltatást kapja.
Strukturált és Pontos Munkavégzés
Az adminisztratív feladatok ellátása során a strukturáltság és a pontosság kiemelkedően fontos számunkra. Munkafolyamatainkat úgy alakítottuk ki, hogy minden feladatot határidőre, az előírásoknak megfelelően tudjunk teljesíteni. Ezáltal ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy minden dokumentum és adminisztratív teendő időben és pontosan el lesz végezve.
Rugalmas és Távoli Munkavégzés
Szolgáltatásainkat távolról, saját irodai környezetünkben végezzük, saját eszközeinkkel. Ez a rugalmasság lehetővé teszi, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljunk ügyfeleink igényeire, anélkül, hogy helyszíni jelenlétre lenne szükség. Így csökkentjük az ügyfeleink terheit és növeljük a munkafolyamatok hatékonyságát.
Ügyfélközpontú Megközelítés
Munkánk során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy minden feladatot az ügyfél specifikus igényeihez igazítva végezzünk. Ez az ügyfélközpontú megközelítés biztosítja, hogy szolgáltatásaink mindig a lehető legnagyobb mértékben megfeleljenek az elvárásoknak és hozzájáruljanak ügyfeleink üzleti sikereihez.
Hiszünk abban, hogy az erős csapat, a tudásra, teljesítményre és bizalomra támaszkodó munkatársi viszony elengedhetetlen a sikerhez. Alakítsunk ki olyan értelmes együttműködő kapcsolatot, amely jeleskedik a magas teljesítményben.
ELSŐ KONZULTÁCIÓ IDŐPONT INGYENES!