Pótoljuk a menedzser hiányt!

Interim menedzsment

Az interim menedzsment szolgáltatásunk során rövid távon bekapcsolódunk a vállalkozás életébe, hogy segítsünk megoldani specifikus problémákat, megvalósítani a változásokat, informatikai és innovációs projekteket vagy betölteni ideiglenes hiányzó szerepeket.

Az interim menedzsereink magasan képzettek és sokoldalúak, rendelkeznek olyan szaktudással és tapasztalattal, amely lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan integrálódjanak a vállalat kultúrájába és folyamataiba. 

  • Informatikai program/projekt bevezetés

    Projektek üzleti sikeréért a modern projektmenedzsment módszertanokat a megrendelőre szabva alkalmazzuk. A választott módszertannak megfelelő projekttervezés irányítása mellett a legfontosabbnak tartjuk a projekt tagok csapattá formálását, azaz közel hozzuk az üzlethez az IT-t. A megvalósítás szoros követésével, a hatékony kontrollinggal és a kockázatok felismerésével, kezelésével garantáljuk, hogy a projektek az elvárásoknak megfelelően valósuljanak meg.

  • Digitális termék fejlesztés

    A változások, új igények kezelése mindig kihívást jelentenek. A digitalizáció, automatizálás egyre élénkebben jelenik meg a szervezetek működése során. A felmerülő igények és a rendelkezésre álló erőforrások hatékony kezelése kulcsfontosságú a cégek életében. Tapasztalt menedzsereink részt vesznek a technológiai megoldások, felhasználói élményt nyújtó alkalmazások tervezésében, követelmény specifikációk egyeztetésében, dokumentálásában, implementálásában és minőség biztosításában. 

  • Operatív irányítás és végrehajtás

    Az interim vezetőink aktívan részt vesznek a vállalat mindennapi működésében, irányítják a csapatokat és felügyelik a folyamatokat. A cél az, hogy az üzletmenet folytonosság fenntartása mellett a szakmai tapasztalatokra építve fejlesszék a vállalat folyamait az átmeneti időszak alatt.

  • Változásmenedzsment és átalakítás

    Az interim menedzsereink segítenek a vállalatnak alkalmazkodni a változó környezethez vagy az új stratégiákhoz. Ez lehet strukturális átalakítás, folyamatoptimalizálás vagy kulturális változások bevezetése.

  • Szakértelem és tanácsadás

    Az interim menedzsereink széleskörű tapasztalattal rendelkeznek különböző iparágakban és funkcionális területeken. Ennek köszönhetően tanácsot adhatnak és megoszthatják legjobb gyakorlataikat a vállalat számára.

  • Átmeneti vezetési szerep betöltése

    Az interim menedzserek átveszik a vállalat megüresedett vezetői feladatait az átmeneti időszakban, biztosítva a folytonosságot, amíg a vállalat új vezetőt nem talál.

Mikor érdemes Interim menedzsert alkalmazni?

Az interim menedzsment alkalmazása általában olyan helyzetekben javasolt, amikor egy vállalatnak átmeneti időszakra stratégiai vagy operatív szintű változások kezelésére erőforrásra van szükség, amelyeket a meglévő vezetőség vagy munkaerő nem tud kezelni hatékonyan vagy időben. 

  • Ha a vállalkozás gyors fejlődése következményeként megnövekedett feladat mennyiség menedzselésére, szervezet és folyamatok fejlesztésére.

  • Átmeneti projekt vezetőre lehet szükség, ha a vállalat olyan speciális projektet indít, amelyhez szakértői tudás és tapasztalat szükséges.

  • Ha a vállalatnak stratégiai vagy operatív átalakításra van szüksége gazdaságosabb működés érdekében, de nincs a megfelelő belső erőforrás vagy szakértelem a szervezet és a folyamatok optimalizálására, a változások megvalósítására.

  • Ha a vállalat vezetői pozíciói hirtelen üresednek meg, vagy ha szükség van ideiglenes vezetői megoldásra a hosszú távú stratégiai tervezés vagy egy átmenet időszakában.

Az interim menedzserek segíthetnek a vállalatoknak a szakértelem megszerzésében olyan területeken, ahol az addig hiányos volt. Általában a szerződés meghatározott időtartamra szól, és a cél elérése után az interim menedzser visszavonul vagy tovább lép más projektek felé.

ELSŐ KONZULTÁCIÓ IDŐPONT INGYENES!